Kezdőoldal
 
   
 

 

Rólunk röviden :

 

a MÁV Rt-nél az üzemi tanácsi választásokat követően 1993-ban alakult meg a Központi Üzemi Tanács.

2019-s Hirlevelek:

2018-s Hirlevelek:

2017-s Hirlevelek:

2016-s Hirlevelek:

2015-s Hirlevelek:

2014-s Hirlevelek:

2013-s Hirlevelek:

2012-s Hirlevelek:

2011-s Hirlevelek:

2010-s Hirlevelek:

2009-s Hirlevelek:

2008-s Hirlevelek:

2007-s Hirlevelek:

2006-s Hirlevelek:

2005-s Hirlevelek:

 

MV ZRt

 

 

MV Zrt. KT HRLEVL 2008. Szeptember

 

 

Soros KT ls: 2008. Szeptember 18.

Elsknt Sullay Jnos TEB. Igazgat tjkoztatta a testletet a TEB szakmk mkdsrl. Elmondta, hogy a MV szervezeti vltozsok kort li, ezrt a szakminknak is j kihvsoknak kell megfelelni. Bemutatta a hrom szakmai terlet fbb feladatait, majd ismertette cljaikat, melyek kzl egyik legfontosabb az interoperabilits megteremtse a versenykpessg rdekben. Ezt kveten a fejlesztsi alapelvekrl s a fejlesztsi irnyokrl szlt rszletesen a TEB. Igazgat. Fontos az unis forrsok kihasznlsa a GSM-R, s az ETCS 2 vonatkozsban, valamint a nagy megbzhatsg tvfelgyeletbe bevont rendszerek tekintetben. Az elregeds miatt gondot okoz az alap berendezsek cserje, ezrt a karbantartsban lv ltszmot tovbb cskkenteni nem lehet, mert biztonsgi tnyez. A szegedi KFI-KFE-FET rendszer bemutatsa utn a tvlati KFI projekteket ismertette az igazgat, kiemelve az szak s Dl-Balatoni, Szombathelyi KFI, valamint a szegedi tovbbfejlesztsnek szksgessgt. Tovbbra is a kiemelt feladatok kztt van a mechanikus sorompk kivltsa. Eltrbe kerlt azonban a BPR (Business Process Reengineering) hatkonysg nvelst megvalst projekt. Ezrt a kollgknak vllalni kell a tovbbkpzst. A fels vezetk hlzat kiszervezsben trtn karbantartsa miatt n a hibaid. A fejlesztsi elkpzelsek kztt fel kell kszlni a 160 km/h kzlekedsre. A kisvillamos terlet az vvgig a tervek szerint kikerl az IK.Kft-bl s nll egysgknt mkdik tovbb. Munkavllali kpviselknt azt szeretnnk, ha a kisvillamos terlet visszakerlne az Ersram Alosztlyhoz.

A tvrda szolgltats kivltsa cm rsos elterjesztshez Sullay Jnos TEB. Igazgat fztt szbeli kiegsztst. Hangslyozta, hogy a forgalmi terlet mintegy 80%-ban a humnterlet pedig msodsorban aki jelenleg is hasznlja a tviratozst. Az nll trsasgba kerlt zletgak folyamatosan kivonultak a rendszer hasznlatbl. Hatkonyabb, gyorsabb, biztonsgosabb rendszert lehet felpteni. A bevezetshez szksges feladatok: 1. A felszabadul ltszm kezelse. 2. A technikai felttelek kialaktsa. 3. A nemzetkzi tvirat forgalmazs kivltsnak kezdemnyezse. Hlzati szinten ezek teljeslse utn valsthat meg a tervezett intzkeds.

A msodik napirendi pont keretben Buzinkay Tams Ingatlangazdlkodsi Igazgat a jlti ingatlanok rtkestsnek bevtelrl tjkoztatta a testletet. Ezek az elmlt idszakban rtkestett vodk, kultrhzak, gyermekotthon s szll ingatlanok bevtelei, melyek 50%-val a KT illetve 50%-val a munkltat rendelkezik. Dntst a jlti ingatlanok egyb hasznostsbl szrmaz bevtel sszestse utn hoz a testlet.

Harmadikknt a MV Lokomotv Hotels plyzati kirsa alapjn a KT kt tagot deleglt a plyzat bont s rtkel bizottsgba. A KT elnk javaslatra - az rtkestssel kapcsolatos dntsek miatt - a KT 2004. vi 146.sz. hatrozata szerinti MV Hotels igazgatsgi tagsgi delegls felfggesztst krte a munkltattl.

A klnflken bell a nyugdjasok dls tmogatsi bizottsgba kt ft deleglt a KT.

 

Budapest, 2008. szeptember 19.

Bodnr Jzsef

MV Zrt.

KT Sajtreferens

 

 

MÁV Zrt.:

 

 

MÁV Start Zrt.: